روش ترمیم مو های فیکس آلمان

روش ترمیم مو های فیکس آلمان

روش ترمیم مو های فیکس آلمان

های فیکس آلمان روشی است که تفاوتی از لحاظ نصب و اجرای ترمیم مو با روش های دیگر ترمیم مو ندارد . در ایران در سایتهای مختلف نام های متفاوتی از روش های ترمیم مو را می بینید. ما صادقانه خدمت شما عرض می کنیم که این متد ها و روشها هیج تفاوتی با هم ندارند و همه از یک روش استفاده می کنند. فقط نام آنها با یکدیگر متفاوت است.

ترمیم موی های فیکس فیکس

وقتی از روش ترمیم مو صحبت می کنیم چه در ترمیم مو آقایان و چه در ترمیم مو بانوان، منظور روش تولید موها می باشد نه روش نصب ترمیم مو. روش ترمیم مو های فیکس، یک لایه پروتز نانو است که موها روی آن کاشت شده و به وسیله چسب های کراتینه مخصوص روی سر نصب می شوند. های فیکس آلمان یک برند معتبر در زمینه ترمیم مو است. های فیکس ضمانت کیفیت و طبیعی بودن را می دهد. موهای به کار رفته در این برند 100 درصد طبیعی خواهند بود. طبیعی بودن مو را در برندهای دیگر می بینید اما برندهای دیگر در بین موها الیاف به کار گرفته اند. برند های فیکس با ضمانت کامل و صددرصد به شما اطمینان را می دهد که موها را با کیفیت و طبیعی بودن کامل دریافت خواهید کرد.

پروتز مو (های فیکس آلمان)

لایه نانو و پروتز مو که موهای طبیعی روی آنها کاشت شده بسیار نازک و کاملا همرنگ و همجنس پوست سر انسان هستند. پروتز مو (های فیکس آلمان)، حساسیت و خارش و ریزش مو را به وجود نمی آورد. یک مزیت این پروتز این است که سبک بودن آن باعث می شود که فرد احساس نکند که ترمیم مو انجام داده است. مزیت دیگر رشد نمودن موهای خود فرد است . وقتی پروتز مو نصب می شود فرد تصور می کند که موی خودش دیگر رشد نخواهد کرد. اما چنین نیست . آب و هوا به لایه مشبک های فیکس نفوذ خواهد کرد و رشد موها نیز میسر خواهد شد.

 تا اینجا دریافتیم که روش ترمیم مو به روش تهیه و تولید موها و لایه نانو و پروتز می گویند. دقت و ظرافت در پروتز موهای hifix کاملا اثبات شده و شما عزیزان می توانید با مراجعه به موسسه ما از خدمات بی نظیر ما بهره بگیرید.